Toate standurile ocupate deja
Ziua de 13 MAI marcheaza deschiderea celui mai mare targ imobiliar din Romania – Targul National Imobiliar (TNI), editia a 11ª :
- 82 companii a caror activitatea se desfasoara in sectorul imobiliar
- 107 standuri expozitionale
- 8 sponsori ai evenimentului
- 58 parteneri media ce promoveaza targul
- 100% ocupare a spatiului pentru editia 13-16 MAI
- Toata oferta imobiliara si financiara intr-un singur loc
Factorii de decizie in segmentul real estate si-au stabilit intalnire
Ocuparea din timp a standurilor in proportie de 100% pentru editia din luna MAI si respectiv 40 % pentru editia din luna septembrie, reconfirma calitatea Targului National Imobiliar (TNI) de instrument de marketing si km 0 al afacerilor de succes.
Pe durata celor 4 zile de manifestare, vizitatorului TNI i se ofera posibilitatea de a obtine o perspectiva de amploare asupra pietei imobiliare, de a compara in acelasi timp si in acelasi loc oferte din Bucuresti si alte zone de interes din tara. In plus, contactul direct cu cei mai mari dezvoltatori imobiliari, consilierea oferita de agentiile imobiliare si institutiile financiar-bancare faciliteaza alegerea variantei optime, fie ca este vorba de gasirea locuintei cautate, sau chiar a oportunitatii de a investi.
La inceput de vara, compania imobiliara Cordia iti propune un stil de viata sofisticat in Ansamblul Parcul Privighetorilor; GTC te indeamna sa inlaturi cenusiul din viata ta si sa traiesti
Solutiile financiare vor fi acordate in perioada evenimentului de catre cele mai importante institutii financiar-bancare: Banca Comerciala Romana (BCR), BRD - Group Societe Generale, Garanti Bank si Banca Romaneasca. Avand o noua abordare a creditelor ipotecare, institutia financiara nebancara - Verida Credit - intelege ca fiecare client are diferite prioritati si de aceea a creat sistemul unic de aplicare al dobanzii creditului: Alege tu dobanda !
Agentiile imobiliare active pe piata participa in cadrul Targului National Imobiliar prin intermediul Uniunii Nationale a Agentiilor Imobiliare (UNAI), ce a acoperit 50% din cheltuielile aferente participarii membrilor la targul ce incepe din 13 MAI.
“ In calitate de asociatie ce reuneste profesionistii din domeniul imobiliar urmarim sa oferim un sprijin real membrilor nostri. Prin parteneriatul realizat cu organizatorii Targului National Imobiliar (TNI) dorim sa subliniem faptul ca este necesara o regandire a strategiei de marketing, o repozitionare pe piata si o reorientare asupra clientului, tinand cont de posibilitatile si necesitatile acestuia.
O agentie imobiliara castiga in primul rand notorietate prin simpla prezenta in cadrul celui mai mare targ imobiliar, se pozitioneaza pe piata alaturi de toti competitorii din segmentul economic, are acces intr-o perioada limitata (4 zile) la un numar foarte mare de potentiali clienti si obtine feed-back imediat la oferta imobiliara din portofoliu. Costul pentru aceasta metoda de promovare este foarte redus comparativ cu alte instrumente de marketing, dar pentru a oferi un beneficiu real membrului nostru, asociatia UNAI plateste jumatate din costurile de participare in calitate de expozant
Evenimentul poate fi vizitat in perioada 13-16 MAI 2010
Organizatori: BDOBC Business Center si Centrul Internaţional de Conferinţe (CIC)
Parteneri: IMOPEDIA.RO, BCR, Verida Credit, RPF Property Fund, Mervani Invest, Media City, Apulum 94, Uniunea Nationala a Agentiilor Imobiliare (UNAI), APAIR si ARAI.
Eveniment realizat cu sprijinul: Good Homes, Agentia Nationala de Presa AGERPRES, Imobiliare.RO
Parteneri media: Romania Libera, Planul Casei Mele, Domus, Casa Mea, Caminul, Casa Lux, Locuinta mea, Case de vacanta, Casa si gradina, Confort, Interior, 100%Construct, Money Express, Connect, Oferte Speciale, Business Point, Business Adviser, ro-imobile.RO, casesigradini.RO, Grandimobiliar.RO, Magazinuldecase.RO, Presalazi.RO. BaniiNostri.RO, 1001case.RO, realestate.doingbusiness.RO, Bloombiz.RO, rezidential.NET, Finzoom.RO, IMMRomania.RO, Topestate.RO, etc.