TNI 10-12 MAI in cifre concrete

A XVII-a editie a Targului National Imobiliar-TNI tocmai s-a incheiat, fiind un real succes. Expozantii au programul incarcat de vizionari stabilite pentru cel putin trei saptamani dupa targ, iar vizitatorii s-au declarat incantati de preturile mult mai accesibile, cele mai cautate oferte in cadrul targului fiind apartamentele de 2 camere, 3 camere si vilele la pret de apartament.

“In calitate de organizatori ai evenimentului, ne declaram multumiti de prestatia expozantilor nostri, ce au creat oferte speciale in perioada targului pentru a face fata concurentei directe. Din punct de vedere organizatoric, evenimentul a decurs foarte bine si a reunit companiile care activeaza cu profesionalism in piata de real estate din Romania. Daca ar fi sa realizam profilul expozantului TNI, acesta ar cuprinde urmatoarele trasaturi definitorii: reputatie, seriozitate, flexibilitate, open-minded si competitivitate.

INFORMATII EXPOZITIE:

  • Suprafata expozitiei: 2.200 mp
  • Numar expozanti : 87 companii
  • Numar agentii imobiliare: 8
  • Numar dezvoltatori : 76
  • Numar institutii financiare: 3

INFORMATII VIZITATORI:

  • Numar vizitatori in expozitie: 4.387 (contorizati dupa biletele vandute la intrare)
  • Numar vizitatori pe site-ul evenimentului in saptamana expozitiei: 17.233
  • Numar pagini accesate pe site-ul evenimentului in saptamana evenimentului : 96.187

INFORMATII OFERTE:

  • Cel mai mic pret in cadrul expozitiei: 17.000 EURO (garsoniera Berceni)
  • Cel mai mare pret in cadrul expozitiei 6 milioane EURO (spatiu industrial Valea Prahovei)

Pentru ca parerea expozantilor conteaza cel mai mult, Alina Necula- Head of Marketing and Sales Adama ne-a marturisit ca „in cele trei zile de targ, a fost evident pentru noi ca vizitatorii TNI sunt extrem de calificati, acestia aflandu-se in mod real in cautarea unei locuinte. Stiu cu exactitate ce isi doresc, ce buget pot aloca, cat sunt dispusi sa cheltuiasca pentru o locuinta. Toti cei cu care am discutat cunosteau Adama și produsele dezvoltate, iar unii dintre acestia vizitasera cel putin unul dintre proiectele noastre”.

Cristian Mercioniu, reprezentatul ansamblului rezidential New Residence Magurele, a declarat: “in cadrul Targului National Imobiliar am adunat peste 100 de contacte ale persoanelor foarte interesate de achizitionarea unei locuinte in ansamblul nostru. Ma declar foarte multumit de prezenta la TNI”.

Nitulescu Iulian, director de marketing al portalului Dezvoltatorimobiliar.ro declara ca “scopul nostru a fost sa cream brand awareness-ul portalului, ceea ce in mare parte am si realizat, participand la Targul National Imobiliar TNI”.

Ionut Butoi, directorul de vanzari Cartierul Verde a constatat ca “ la aceasta editie a Targului National Imobiliar vizitatorii au fost foarte interesati de apartamentele de 2 si 3 camere cu preturi ce se incadreaza in Programul Prima Casa si o parte au fost atrasi de oferte de vile in duplexuri.”

Robert Sarbu, reprezentantul agentiei Private Broker ne-a marturisit ca “cele trei zile de eveniment au fost foarte bune, am avut vizionari in timpul evenimentului TNI, avem lead-uri si speram sa incheiam tranzactii pana la sfarsitul acestei luni.”

Bogdan Severin, reprezentat IMOPEDIA declara ca “ Targul National Imobiliar TNI a demonstrat si anul acesta ca ramane cea mai importanta manifestare in domeniul imobiliar ce in plus faciliteaza si relatiile Business-to-Business.Portalul Imopedia este de foarte multi ani partenerul TNI si un mijloc foarte bun de promovare, atat pentru dezvoltatorii imobiliari cat si pentru agentii.”

Pentru a afla lista completa a participantilor, cele mai atractive oferte prezentate, poze si inregistrari video de la acest eveniment, dar si programul urmatoarelor editii TNI, va invitam sa accesati pagina de internet a Targului National Imobiliar (TNI) : www.targimobiliar.eu.

Organizator: BDOBC Business Center

Parteneri : IMOPEDIA.ro, Romania Green Building Council, Asociatia Imobiliara Romana, Asociatia Romana a Antreprenorilor de Constructii, Asociatia Auditorilor Energetici pentru Cladiri din Romania;

Sponsori: Apulum 94, Mervani Invest si RED House;

Parteneri media: Curierul National, Casa Lux;  Locuinta Mea; Casa de vacanta; Practic-Idei pentru casa, gradina si apartament, Oferte Speciale; Business Adviser;  Business Point; Confort; Magazinuldecase.ro;  DoingBusiness.ro; Ziare.com; Business 24; Casesigradini.ro ;Ro-imobile.ro; Buzzu.ro; Rezidential.net; Anuntul.ro; TopEstate.ro; Efin.ro; Grandimobiliar.ro; MyBucharestGuide.ro, etc.