Statistici ADAMA post TNI

Pentru dezvoltatorul imobiliar de top Adama, T.N.I. a reprezentat oportunitatea de a discuta direct cu peste 1.000 de persoane interesate de achizitionarea unei locuinte. In cele trei zile de targ, pentru proiectele Adama din Bucuresti au fost colectate peste 230 de noi lead-uri si au fost oferite aproximativ 2.000 de pliante.

Ca profil al clientului, in cele mai multe dintre cazuri, acesta are peste 30 de ani, familie si un copil, apreciaza calitatea Adama si isi doreste sa locuiasca in oras, in apropiere de metrou, dar si de alte facilitati pe care zona le ofera.

Aproximativ jumatate dintre ei sunt interesati de achizitionarea unui apartament de 3 camere, iar cealalta jumatate de unitati cu doua camere si de garsoniere. Doar 3% dintre vizitatorii targului au cerut mai multe detalii privind apartamentele de 4 camere. In cazul clientilor interesati de apartamentele de doua camere, acestia sunt tineri, singuri sau aflati intr-o relatie, dar nu locuiesc cu partenerul.

„In cele trei zile de targ, a fost evident pentru noi ca vizitatorii TNI sunt extrem de calificati, acestia aflandu-se  in mod real in cautarea unei locuinte. Stiu cu exactitate ce isi doresc, ce buget pot aloca, cat sunt dispusi ca cheltuiasca pentru o locuinta. Toti cei cu care am discutat cunosteau Adama si produsele dezvoltate, iar unii dintre acestia vizitasera cel putin unul dintre proiectele noastre”, declara Alina Necula, Head of Marketing and Sales Adama.