Căutarea cu ajutorul imaginilor și selectarea culorii facilitează cumpărăturile de mobilier în sectorul online

Căutarea cu ajutorul imaginilor și selectarea culorii facilitează cumpărăturile de mobilier în sectorul online

Fiecare dintre noi are o viziune, idei și dorințe unice pentru casa sa. Poate fi ușor să găsiți un magazin electronic cu un anumit stil de design sau un producător preferat. Dar găsirea produsului exact pe care vi-l doreați de mult timp este, de obicei, consumatoare de timp și energie. BIANO a făcut față acestei provocări și a adus clienților săi o noutate sub forma căutării pieselor de mobilier preferate cu ajutorul fotografiilor. De asemenea, a adus utilizatorilor săi o opțiune mai inteligentă de a selecta o anumită culoare. Să analizăm mai îndeaproape aceste două noi funcționalități.

Căutați mobilier și decorațiuni pe internet?

BIANO vă oferă o modalitate rapidă și ușoară de a avea o casă care să arate ca o fotografie de pe Pinterest sau de pe pagina de Instagram a influencerului preferat. Cu ajutorul acestui instrument, Biano încearcă să economisească timpul utilizatorilor săi și își adaptează oferta de produse în funcție de preferințele fiecărui utilizator.

Funcția de căutare cu ajutorul imaginilor este unul dintre instrumentele cheie. De asemenea, pe BIANO, utilizatorii au opțiunea de a utiliza căutarea text, care funcționează cu sinonime și poate recunoaște chiar și greșelile de scriere sau pot folosi filtrele de căutare pentru sortarea produselor dintr-o anumită categorie.

Cu toate acestea, uneori este destul de dificil să descriem cu exactitate un produs. Acest lucru se întâmplă mai ales în cazul în care utilizatorul își dorește o anumită formă sau un stil de design specific.

Căutarea cu ajutorul fotografiilor este o funcție foarte ușor de utilizat. Pe interfata www.biano.ro, în colțul din dreapta sus se află o pictogramă cu o cameră foto. Trebuie doar să selectați opțiunea și să încărcați orice fotografie cu o piesa de mobilier de pe telefonul mobil sau o imagine descărcată de pe internet.

Inteligența artificială pe baza căreia funcționează căutarea cu ajutorul fotografiilor va găsi într-un timp scurt produse identice sau similare. Avantajul este că utilizatorii pot vedea oferta de pret disponibilă la mai multe e-shopuri și pot alege varianta cea mai convenabilă din punct de vedere financiar.

BIANO Visual Search și caracteristicile sale

"Ceea ce diferențiază aplicația noastră de serviciile concurente este baza de date unică de produse Home & Decor care a fost folosită pentru a dezvolta aceasta tehnologie. De asemenea, lucrăm în continuare la dezvoltarea ei prin creșterea catalogului de produse și prin interacțiunea utilizatorilor cu rezultatele obtinute in urma cautarii.  

Un alt avantaj al căutării vizuale de pe BIANO este multitudinea de produse disponibile la e-shop-urile partenere, ceea ce înseamnă că lista de rezultate nu se limitează la ofertele unui singur magazin, ci caută pe sute de site-uri" explică Eva Peterková, Manager de vânzări. 

Cât de bună va fi analiza imaginilor și fotografiilor depinde de rezoluția sau de fundalul fotografiei. De asemenea, calitatea fotografiilor este importantă pentru clienți, deoarece aceștia cumpără în principal cu ochii. 

"Din declarațiile e-shop-urilor, cea mai frecventă reclamație primită privind produsele este afișarea incorectă a culorii produsului. Nu numai de dragul clienților, ci și pentru rezultate mai bune la căutare, facem apel la partenerii noștri să furnizeze nu numai informații de calitate despre produse, ci și fotografii de calitate ale acestora", spune Eva.

“BIANO a lansat treptat funcția de căutare cu ajutorul imaginilor în toate țările în care operează: Slovacia, România, Olanda, Ungaria, Brazilia și Portugalia, dar nu a fost precedată de nicio campanie. Utilizatorii au învățat singuri să utilizeze acest tool. 

Nu putem spune cu exactitate în ce țară a fost impactul cel mai mare. Rezultatul este influențat de perioada de lansare, de traficul general și, de asemenea, de campanii.

Dar ceea ce este interesant este rata de conversie, pentru că atinge valori ridicate în toate țările și vedem un potențial incredibil în această funcționalitate. Până în prezent, am primit un feedback pozitiv din partea utilizatorilor, lucru dovedit de rata mare de conversie. De aceea, intenționăm să continuăm dezvoltarea acestui instrument și să învățăm utilizatorii cum să îl folosească mai mult." a comunicat Kateřina Václavková, Manager de produs la BIANO.

BIANO Color Picker și caracteristicile sale

Biano a adus o îmbunătățire și în ceea ce privește selectarea culorii produselor căutate. Selectorul de culoare este un instrument interesant care oferă utilizatorilor mai multe opțiuni pentru a alege culoare dorită și este de mare ajutor pentru cei care doresc să achiziționeze un produs de o anumită culoare.

“Am vrut să le oferim utilizatorilor posibilitatea de a filtra și de a găsi mobilier în alte culori decât cele de bază pe care le-am oferit până acum. De aceea am decis să creăm un hexagon colorat, cu ajutorul căruia am extins gama de culori de la 13 culori de bază la un total de 134 de culori. Bineînțeles, depinde de sortiment, în unele categorii clientul poate găsi mai multe culori, iar în altele pot fi disponibile doar câteva. Este ușor de utilizat, trebuie doar să selectați opțiunea "Alegeți o anumită nuanță" și se vor afișa toate culorile disponibile pentru produsul respectiv. Pentru fiecare culoarea selectata vă vom oferi automat și variante de culori similare cu cea aleasă. Cu toate acestea, puteți alege dacă doriți doar nuanța pe care ați selectat-o, fără cele similare. Acesta este următorul pas pentru a facilita alegerea produselor atunci când clientul are o idee concretă despre cum ar trebui să arate produsul” a spus Vilma Neubauerová, Specialist Marketing.