Business Imobiliar la Palatul Parlamentului!

Targul National Imobiliar (TNI) reuneste profesionistii din domeniile imobiliar, financiar-bancar si constructii si ii conecteaza cu potentiali parteneri, investitori, presa de specialitate si end-useri pe durata a trei zile de eveniment. Editia programata in perioada 26-28 SEPTEMBRIE la Palatul Parlamentului este asteptata cu nerabdare de catre comunitatea de business, ce este interesata de cele mai noi stiri si tendinte din domeniu.

Pentru acestia, organizatorii anunta:

  • ansambluri rezidentiale in premiera,
  • oportunitati imobiliare,
  • expunere de sisteme si produse pentru cladiri verzi
  • 4 Parteneri ai evenimentului: Romania Green Building Council, Asociatia Auditorilor Energetici pentru Cladiri, Asociatia Romana a Antreprenorilor de Constructii, Asociatia Imobiliara Romana
  • Reteta de succes a TNI : trei zile de expozitie, un eveniment complet, trei categorii de public, minim 5 obiective de business indeplinite

“Ne bucuram de increderea pe care ne-o ofera expozantii nostri si de fidelitatea de care dau  dovada de la editie la editie si in schimb le multumim prin organizarea de manifestari de succes ale Targului National Imobiliar, prin care sa poata obtine rezultatele scontate. Companiile care ni se alatura pentru prima data primesc si acestea o atentie sporita din partea noastra, urmarind sa le oferim o gama variata de servicii de mediatizare atat inainte de eveniment, cat si in timpul expozitiei”, a declarat Cristina BERCEA, PR Manager Targul National Imobiliar TNI.

Prin intermediul Targului National Imobiliar (TNI), companiile isi pot indeplini minim 5 obiective de business:

  • Crearea si consolidarea imaginii companiei
  • Pozitionarea pe piata de profil
  • Dezvoltarea activitatii business prin realizarea de parteneriate
  • Demonstrarea performantelor si lansarea de produse si servicii noi intr-un cadru dedicat
  • Contact direct cu minim 6.000 de clienti targetati

La Targul National Imobiliar (TNI) toti au de castigat: atat expozantii, cat si vizitatorii. Companiile isi pun in aplicare strategiile Business-to-Business (B2B) si Business-to-Consumer (B2C), avand rezultate pe termen mediu si lung, iar vizitatorii beneficiaza de ofertele promotionale valabile in perioada targului si de foarte multe surprizele, premii si cadouri.

Organizator: BDOBC Business Center

 

TNI 26-28 SEPTEMBRIE, Palatul Parlamentului- Sala UNIREA

Parteneri media: Curierul National, Casa Lux;  Locuinta Mea; Casa de vacanta; Practic-Idei pentru casa, gradina si apartament, Oferte Speciale; Business Adviser;  Business Point; Confort; Magazinuldecase.ro;  DoingBusiness.ro; National-Magazin.ro Ziare.com; Business 24; Casesigradini.ro ;Ro-imobile.ro; Buzzu.ro; Rezidential.net; Anuntul.ro; TopEstate.ro; Efin.ro; Grandimobiliar.ro; Imobiliare.RO, MyBucharestGuide.ro si alte peste 50 de canale media

 

DETALII COMPLETE: http://WWW.TARGIMOBILIAR.EU