Cel mai lung tronson de șină de tramvai din București, în lungime de 18,18 km, a intrat oficial în proces de reabilitare.
Lucrările fac parte din programul municipal de modernizare a infrastructurii de tramvai, împărțit în 16 loturi, iar acest lot este cel mai extins dintre toate.
Proiectul are o valoare de 150 de milioane de euro, finanțarea fiind asigurată prin fonduri externe și cofinanțări de la partenerii Primăriei Municipiului București, fără a afecta bugetul local, potrivit lui Stelian Bujduveanu, primarul general interimar al Capitalei.
Durata contractului este de 24 de luni, iar lucrările sunt executate de antreprenorul Porr Construct, care a realizat și alte proiecte similare în Capitală.
Proiectarea a durat nouă luni, fiind finalizată în termenul asumat.
Reabilitarea include nu doar înlocuirea șinelor, ci și modernizarea rețelelor subterane de utilități, în special a colectoarelor de canalizare, acolo unde infrastructura existentă se suprapune cu traseul tramvaielor.
Bujduveanu a explicat și modul de organizare a lucrărilor pentru a nu bloca traficul: „Nu începem de peste tot ca să nu paralizăm traficul.
Citește mai mult pe Arena Constructiilor:


