Astăzi a fost emis Ordinul de Începere a Activității de Proiectare pentru modernizarea infrastructurii feroviare dintre București Nord și Giurgiu, contract de peste 415 milioane de euro.
Proiectul vizează modernizarea și electrificarea traseului dintre stațiile CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, Lotul 2, un coridor feroviar de importanță strategică ce leagă Capitala de punctul de frontieră Giurgiu – Ruse, una dintre principalele porți ale României către Bulgaria și Europa de Sud-Est.
Lucrările se vor desfășura pe Linia 103, între București Progresu (km 5+421) și Giurgiu Oraș (km 67+332), pe o lungime de 61,911 kilometri, cu excepția sectorului Vidra – Comana, aferent Lotului 1, și pe Linia 106, între Giurgiu Nord (km 64+044) și Pod Russe (km 69+700), pe o distanță de 5,656 kilometri.
Proiectul include modernizarea și electrificarea completă a liniei feroviare, introducerea sistemului ERTMS Nivel 2 integrat în CNMT București, dublarea liniei între Daia și Frătești, construirea viaductului Daia pe varianta de traseu, reabilitarea lucrărilor de artă, a clădirilor și peroanelor, precum și instalarea sistemelor CE, BLAI, ETCS Nivel 2 și GSM-R.
Citește mai mult pe Arena Constructiilor:


