Image

2019

4-6 Octombrie

20208-10 mai2-4 octombrie

Image

2019

4-6 Octombrie

20208-10 mai2-4 octombrie

TÂRGUL NAȚIONAL IMOBILIAR

Program vizitare: vineri, sâmbătă 10.00- 19.00, duminică 10.00-16.00; bilet intrare: 20 RON

DESCARCĂ APLICAȚIA TNI ȘIINTRI GRATUIT!

Descarca din Google Play
Descarca din App Store

Primul centru outlet din Romania este inchiriat 90%

Fashion House, primul centru outlet (magazin in care se vand colectiile mai vechi ale brandurilor la un pret redus) care va fi deschis in Romania, pe autostrada Bucuresti-Pitesti, a fost inchiriat in proportie de 90%, au spus reprezentantii Cushman&Wakefield, agentul de inchiriere al spatiului.
Fashion House are o suprafata de 20.500 metri patrati inchiriabili si va cuprinde circa 130 magazine.

Fashion House Outlet Center va fi inaugurat in doua etape, primele magazine urmand sa fie deschise in data de 26 noiembrie (aproximativ 16.000 mp).

Investitia in centrul de outlet se ridica la aproximativ 120 milioane euro.

Numarul de potentiali clienti se ridica la aproximativ 3,5 milioane, cuprinzand atat Bucurestiul cat si zonele limitrofe.

Centrul de outlet face parte dintr-o dezvoltare mai mare numita West Park, care apartine belgienilor de la Liebrecht & wooD. Aceasta cuprinde un total de 90.000 mp inchiriabili, iar pe langa Fashion House, din proiect mai fac parte Hornabach, care deja a inaugurat vara aceasta un magazin de 23.000 mp, retailerul de mobila Kika, care a inchiriat 29.000 mp si retailerul de electrice si electrocasnice Technomarket, cu 6.000 mp inchiriati. Parcarea parcului de retail va cuprinde 2.000 de locuri.

West Park este localizat pe autostrada Bucuresti-Pitesti, la km 13.

Printre brandurile care vor fi prezente in Fashion House Outlet Center se numara Puma, Benetton, Mango, Stefanel, Champion, Levis, Dockers, Fornarina, Timberland Nautica, Quiksilver, Diverta, Lee Cooper, Ecco, Steilmann, Camel Active, Leonardo, Bigotti, Cavaliere, Alb si Negru, Ipekyol, BSB, Benvenuti, Jolidon, Optiplaza, Samsonite.

"Criteriul cel mai important de selectie a fost brandul. Ne-am adresat in primul rand retailerilor cu notorietate pe piata din Romania", a declarat Raluca Utureanu, coordonator al proiectului la Cushman & Wakefield Activ Consulting, agent de inchirieri al centrului de outlet.

"Un alt criteriu important a fost dimensiunea retelei de magazine pe care acesti retaileri o au in Romania; altfel nu s-ar justifica necesitatea unui magazin de tip outlet", a mai spus Raluca Utureanu.

In privinta preturilor, consumatorii vor gasi aici reduceri intre 30% si 70% fata de magazinele obisnuite, pe toata perioada anului, aceasta fiind o conditie obligatorie pentru brandurile atrase in proiect.

www.dailybusiness.ro