Agentiile imobiliare isi aleg din timp standul

Locurile disponibile pentru Targul National Imobiliar din luna februarie 2009 sunt din ce in mai putine . Din totalul de 107 standuri, 62 sunt deja ocupate pentru primul eveniment imobiliar de anul urmator.

Desi luna noiembrie a adus cu sine pe langa spiritul sarbatorilor si perioada ce este de obicei inchisa tranzactiilor  si o criza economica ce tinde sa se globalizeze, din ce in ce mai multe firme se inscriu din timp  la TNI pentru a-si asigura locuri bune si pentru a-si asigura o vizibilitate maxima chiar la inceput de 2009. Organizatorii Targului National Imobiliar au demarat deja mediatizarea seriei de evenimente TNI 2009, dovada fiind meshurile deja ridicate in Bucuresti ce anunta urmatoarele patru editii. “Avem 7 Parteneri ai expozitiei, mai mult de jumatate de spatiu expozitional ocupat pentru prima editie de anul urmator, 46 de firme care sunt inscrise inclusiv pentru ultima editie din luna noiembrie a anului viitor, iar cererile se inregistreaza continuu “, a declarat Cristina MARDARE – PR-ul evenimentului. 

Printre primele companii inscrise la TNI – Apartamente in luna februarie se numara : Panhol Developments, CEC Bank, Cordia Residence, BCR, Remax Active, Media Ciy, Activ Imob, Opus Land, RPF Property Fund ce sunt clienti fideli ai evenimentului.

 In lista de participanti disponibila pe adresa evenimentului: www.targimobiliar.eu se regasesc si companii care pana in momentul de fata nu au mai participat la targuri imobiliare: cum ar fi Euro Market Services sau Vasmurflor Construct .

 “Aceste companii au inteles avantajele participarii la targuri si expozitii, cum ar fi eficienta ridicata in asimilarea mesajelor si  avantajului de a comunica intr-un timp restrans cu peste 10.000 de potentiali clienti, si asta implicand costuri si resurse umane minime. Mai ales in perioadele de recesiune, expozantii au posibilitatea de a interactiona cu un nucleu dur de clienti ce au un interes foarte ridicat fata de oferta expuza si fata de imagine de companie.” a mai adaugat PR-ul . 

Inca odata se dovedesc interesul si increderea companiilor direct implicate in segmentul imobiliar in raport cu TNI, cel mai mare si important eveniment imobiliar din Romania.

 Aceasta perioada a anului este solicitanta nu numai pentru agentiile ce se grabesc sa ocupe loc la primul eveniment imobiliar pentru anul urmator, ci si pentru organizatorii TNI . Acestia marcheaza sfarsitul anului prin participarea ca reprezentanti ai celui mai mediatizat eveniment din Romania in cadrul MIPIM Horizons - targ international Business to Business, in Franta, unde se vor trasa trendurile anului 2009 si oportunitatile de investitii in tarile cu economie emergenta Uniunii Europene. “Scopul nostru este de a aduce noutate si a stabili contacte cu firmele reprezentative din strainatate ce activeaza in domeniul imobiliar si influenteaza trendul pietei si de a aduce investitori straini la noi in tara”, a mai declarat PR-ul.