Partenerii si Expozantii TNI

Dezvoltatorul  greceasc PANHOL DEVELOPMENTS, ce a fost Partenerul Oficial al editiei anterioare a achzitionat pachetul de PARTENER STRATEGIC la toate editiile din seria de evenimente TNI 2009 pentru suma de 60.000 EURO+ TVA. Acest tip de pachet are caracter exclusiv si unic, garantand o mediatizare de exceptie pentru toate cele patru editii de anul urmator.

TNI a ajuns la cea de-a VIIa manifestare, reusind de fiecare sa se dezvolte atat din punctul de vedere al spatiului expozitional, al firmelor expozante, cat si a mediatizarii evenimentului si al numarului de parteneri media . Desi costurile necesare organizarii au crescut exponential, costul pe care trebuie sa-l suporte o companie expozanta a ramas neschimbat inca de la prima editie.
Astfel un metru patrat poate fi ocupat cu doar 250 EURO+ TVA pentru cele patru zile de expozitie, incluzand amenajarea si dezamenajarea standurilor.
„Deoarece noi, in calitate de organizatori TNI, intelegem importanta renumelui companiei cand vine vorba despre sectorul imobiliar, dorim sa sprijinim agentiile imobiliare in efortul lor de a-si crea o imagine buna, punand la dispozitie pachete de parteneri ai expozitiei TNI ce includ o mediatizare de amploare.

Seria de evenimente TNI 2009 a fost lansata de abia 5 saptamani, si deja spatiul expozitional in cazul primei manifestari este ocupat in proportie de 40 %, iar 7 agentii imobiliare s-au alaturat celor 4 editii ale Targului National Imobiliar in calitate de parteneri.”  a declarat Cristina MARDARE- PRul evenimentului.

Dezvoltatorul  greceasc PANHOL DEVELOPMENTS, ce a fost Partenerul Oficial al editiei anterioare a achzitionat pachetul de PARTENER STRATEGIC la toate editiile din seria de evenimente TNI 2009 pentru suma de 60.000 EURO+ TVA. Acest tip de pachet are caracter exclusiv si unic, garantand o mediatizare de exceptie pentru toate cele patru editii de anul urmator, insa TNI mai pune la dispozitia agentiilor imobiliare doua tipuri de pachete de parteneri ce asigura prezenta pe toate canalele media folosite pentru promovarea evenimentelor urmatoare. Astfel, participarea in calitate de Partener OFICIAL   (caracter exclusiv, maxim doua companii acceptate la fiecare editie TNI) are valoarea de 15.000 Euro + TVA , iar participarea in calitate de Partener al Expozitiei ajunge la suma de  8.750 Euro + TVA pentru orice editie a TNI in 2009.


Alaturi de Targul National Imobiliar mai sunt : furnizorul de servicii imobiliare Imopedia, ce participa in calitate de Partener OFICIAL, si companiile : North Park, Media City, Free-Land, Activ Imob ce sunt clienti fideli TNI, impreuna cu GSP Imobiliare- sectiune nou lansata in cadrul site-ului www.gsp.ro, folosind baza de date si structura RUN.ro.

„Pentru ca apreciem colaborarile de lunga durata si incercam sa fidelizam clientii nostri nu numai prin servicii de calitate, am lansat o OFERTA SPECIALA ce este valabila pana la data de Vineri, 10 IANUARIE 2009, pentru inscriere si plata totala. Expozantii care doresc o continuitate pentru anul 2009 a prezentei in cadrul TNI pot obtine pana la 20% DISCOUNT LA SUMA TOTALA A COSTURILOR DE PARTICIPARE”, a adaugat PR-ul.