Image

2019

4-6 Octombrie

20208-10 mai2-4 octombrie

Image

2019

4-6 Octombrie

20208-10 mai2-4 octombrie

TÂRGUL NAȚIONAL IMOBILIAR

Program vizitare: vineri, sâmbătă 10.00- 19.00, duminică 10.00-16.00; bilet intrare: 20 RON

DESCARCĂ APLICAȚIA TNI ȘIINTRI GRATUIT!

Descarca din Google Play
Descarca din App Store

Dezvoltatorul imobiliar Impact a inregistrat in luna mai a acestui an 18 tranzactii in valoare totala de 8,6 milioane lei (TVA inclus), depasind astfel pentru prima data in acest an rezultatele din aceeasi luna a anului trecut, cand se incheiasera tranzactii in valoare de un milion lei (TVA inclus), a anuntat luni compania.

Mall-ul Sun Plaza, dezvoltat in zona Piata Sudului din Bucuresti in urma unei investitii de 200 milioane euro a grupului austriac Sparkassen Immobilien, va fi deschis publicului in luna octombrie a acestui an, in prezent aflandu-se in ultima faza de constructie, a anuntat miercuri investitorul. Centrul comercial va avea o suprafata construita de 210.000 mp si va cuprinde peste 80.000 mp de spatiu comercial, precum si o cladire de birouri clasa A de 8.300 mp de suprafata inchiriabila.

INFORMATII EXPOZITIE:
  •  Suprafata expozitiei: 2.000 mp
  •  Numar expozanti : 94 companii
  •  Numar agentii imobiliare: 21
  •  Numar dezvoltatori : 69
  •  Numar institutii financiare: 4
  •  Numar proiecte: 136 din Bucuresti, Brasov, Valea Prahovei, Litoralul Romanesc, Bulgaria si Spania
  •  Cel mai mic pret din tara: 36.000 E TVA inclus  ( garsoniera in zona Liviu Rebreanu )
  •  Cel mai mare pret din tara: 2.400.000 E TVA inclus ( vila Sinaia )
  •  Cel mai mic pret pe metru patrat : 550 EURO TVA inclus ( Ergo House)
  •  Cel mai mic pret din strainatate: 50.000 EURO TVA inclus ( Balcik, Bulgaria)
  •  Cel mai mare pret din strainatate: 1.200.000 EURO TVA inclus ( Costa del Sol, Spania )
  •  Numar contracte semnate in cadrul targului: peste 210
 INFORMATII VIZITATORI:
  • Numar vizitatori in expozitie :  9.756 ( contorizati dupa biletele vandute la intrare )
  • Numar vizitatori pe site-ul evenimentului in saptamana expozitiei: 14.000
  • Numar vizitatori din momentul lansarii site-ului TNI 2009 : 246.000
  • Numar pagini accesate pe site-ul evenimentului in saptamana evenimentului : 48.900
  • Numar pagini  accesate pe site-ul evenimentului din momentul lansarii site-ului TNI 2009  : 958.160
           

MEDIATIZARE:

  • 60 publicatii pentru fiecare eveniment in 2009                                                                                                            
  • 210 machete publicitare in reviste de specialitate, ziare sau publicatii de masa pentru fiecare eveniment600 mp mesh – permanent
  • 1.100 spoturi radio – Kiss Fm, Radio ZU, Radio France International, Radio Magazinul Unirea, Radio Romexpo, Statii de sonorizare pe litoral
  • SINGURUL EVENIMENT IMOBILIAR CU SPOTURI TV:  minim 60 spoturi Antena 1 ;  80 spoturi Antena 3; 50 spoturi Realitatea TV, pentru fiecare eveniment
  • Mediatizare pe ecrane cu led de mari dimensiuni in Bucuresti, Valea Prahovei si Litoral : 10 leduri
  • Reclame si prezentari audio/video in Aeroportul Otopeni, centre de birouri si spatii rezidentiale;
  • Reclame la meciurile de fotbal, pe benzile cu leduri ce imprejmuiesc stadioanele;etc.
  • Numar de site-uri unde promovam online TNI-ul ( ebanner + stiri ) :  125
  • Numar afisari ebanner TNI pentru fiecare eveniment : peste 3 milioane
  • Flyere : 200.000
  • Invitatii: 40.000